→ u privatnom sektoru
→ u javnim poduzećima i ministarstvima
→ u bankama i drugim financijskim institucijama
→ kod telekom operatera
Kontaktirajte nas
Da bi se postiglo učinkovito upravljanje poslovnim procesima i odgovarajuća kvaliteta usluge za korisnike, potrebna je dobro organizirana struktura koja omogućuje centralno upravljanje elementima ICT infrastrukture i pripadajućim servisima. U nastojanju da se izbjegne ometanje mrežnih poslovnih procesa u Enterprise okruženju, nude se brojna rješenja za sustav nadzora i upravljanja ICT infrastrukturom i servisima.
Za razliku od nadzora IT infrastrukture, koji je primarno tehnološki orijentiran, IT Service Management (ITSM) primjenjuje procesni pristup, usredotočujući se na korisničke potrebe i IT usluge više nego na IT sustave, s naglaskom na stalni napredak. ITSM se primarno koristi u svrhu podrške za korisničko iskustvo i kvalitetu servisa.
ITSM čine organizirani i strukturirani procesi, pravila i procedure, koje primjenjuje organizacija u svrhu dizajniranja, planiranja, isporuke, operativnog funkcioniranja i kontrole IT servisa koji se nude korisnicima, a u svrhu uspostave IT Service Managementa koristi se Service Desk sustav.
Katalog servisa jedna je od smjernica unutar ITSM-a i služi kao jedinstvena, središnja točka za zaprimanje zahtjeva za servisima, koji su na ovaj način točno i jasno definirani te dostupni svima. Katalog servisa povezan je s asset managementom, koji se bavi upravljanjem hardverskim i softverskim komponentama koje izgrađuju IT uslugu.
Konzalting
Kroz ICT konzalting pomažemo Vam u osmišljavanju i realizaciji rješenja, a svojim stručnim znanjem osiguravamo maksimalnu učinkovitost uz minimalne troškove
Tehnička podrška
Sedam IT kontakt centar podržava uspješno izvršavanje vaših IT projekata koristeći provjerene metodologije upravljanja projektima