Objavljeno
7/1/2022
Uspješno je priveden kraju projekt naziva “Unaprjeđenje elektroničkog načina isporuke sudskih dokumenata (G2B i G2C) u Republici Hrvatskoj” na kojem su dvije godine radili Hrvatska pošta kao koordinator projekta, Ministarstvo pravosuđa i uprave RH te tvrtka Sedam IT.
Svrha projekta bila je nadogradnja postojećeg ePošta rješenja u skladu s eDelivery i eIDAS regulativama. U sklopu projekta podignuta je priključna točka (eng. access point) u Ministarstvu pravosuđa i uprave kako bi se povezala s priključnom točkom u Hrvatskoj pošti te se na taj način omogućilo obavljanje cjelokupnog transfera pismena sa sudova do krajnjih korisnika.
Projekt je u potpunosti realiziran u razdoblju od 01. siječnja 2020. godine do 31. prosinca 2021. godine razvojem i implementacijom rješenja za distribuciju elektroničkih dokumenata Ministarstva pravosuđa i uprave prema pravnim i fizičkim osobama. Projektom su stvoreni tehnički i procesni uvjeti za potpuno digitalno uručenje preporučenih pošiljaka koje je u skladu s eIDAS uredbom Europske unije.
Na taj način osiguran je EU certificirani digitalni prijam i digitalna isporuka preporučenih pošiljaka od strane Ministarstva pravosuđa i uprave u digitalni poštanski kovčežić ePošte (Hrvatska pošta).