→ u privatnom sektoru
→ u javnim poduzećima i ministarstvima
→ u bankama i drugim financijskim institucijama
→ kod telekom operatera
Kontaktirajte nas
Sedam kontakt centar temelji se na rješenju Cisco Unified Contact Center Enterprise, koje je nadograđeno komponentama razvijenima od internog tima Sedam IT, a koje cjelokupnom rješenju daje više funkcionalnosti i omogućava integraciju s drugim sustavima kao što je npr. Sedam CRM.
Široki raspon opcija i funkcionalnosti pomaže poduzećima započeti proces poboljšanja zadovoljstva i lojalnosti svojih korisnika, uz istovremeno snižavanje troškova. Vrhunac primjene rješenja Sedam kontakt centar je stvaranje dugotrajne suradnje između poduzeća i njegovih korisnika. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu na preko dvadeset uspješno završenih projekata implementacije rješenja Sedam kontakt centar u Hrvatskoj i regiji, Sedam IT pruža podršku u implementaciji ovog rješenja u svim fazama projekta.
Podržani su sljedeći kanali komunikacije: telefon, e-mail, sms i chat, chat, faks, pismo, govorna pošta, internet, snimanje razgovora i wallboard.
Konzalting
Kroz ICT konzalting pomažemo Vam u osmišljavanju i realizaciji rješenja, a svojim stručnim znanjem osiguravamo maksimalnu učinkovitost uz minimalne troškove
Tehnička podrška
Sedam IT kontakt centar podržava uspješno izvršavanje vaših IT projekata koristeći provjerene metodologije upravljanja projektima