→ retail industriji
→ javnoj upravi (Citizen Relationship Management - CiRM)
→ telekom industriji (bogato iskustvo u upravljanju korisničkom podrškom i masovnom komunikacijom)
→ bankama i ostalim financijskim institucijama (uvažavanje specifičnosti upravljanja podrškom i profitabilnošću klijenta)
Kontaktirajte nas
Customer Relationship Management (CRM) krilatica je strateške odluke poslovanja entiteta o stavljanju potreba i ponašanja klijenta u središte svog djelovanja. U osnovi takve odluke želja je za jačanjem i unaprjeđenjem odnosa s klijentima kao okosnicom profitabilnog i dugoročno održivog poslovanja.
Sedam CRM razvijen je s ciljem pružanja tehnološke podrške provedbi ove strategije tako da tvrtki pruža tehnološku platformu za evidenciju, automatiziranu provedbu, praćenje i analizu procesa prodaje, marketinga, podrške i izvještavanja.
→ standardizaciji procesa prodaje (definiraju se i prate aktivnosti koje moraju biti ispunjene),
→ automatizaciji masovne marketinške komunikacije,
→ centraliziranoj evidenciji i pohrani odabranih podataka o klijentu,
→ praćenju aktivnosti (KPI management),
→ uspostavi i prilagodbi sustava ovlaštenja i zaduženja zaposlenika direktno kroz sustav, i
→ činjeničnom (ne subjektivnom) praćenju, kontroli i izvještavanju o poslovanju.
1. modularna implementacija rješenja,
2. puna prilagodba poslovnim procesima i potrebama korisnika,
3. povezivost rješenja s postojećim/drugim sustavima poslovnog entiteta, i
4. cjelovita informatizacija poslovnih procesa prodaje, marketinga i podrške.
Konzalting
Kroz ICT konzalting pomažemo Vam u osmišljavanju i realizaciji rješenja, a svojim stručnim znanjem osiguravamo maksimalnu učinkovitost uz minimalne troškove
Tehnička podrška
Sedam IT kontakt centar podržava uspješno izvršavanje vaših IT projekata koristeći provjerene metodologije upravljanja projektima