Osiguravanje neometane komunikacije za vrijeme krize

Sedam IT → Vijesti

Sedam IT ovih ovih dana kontinuirano osigurava neometanu komunikaciju svim svojim korisnicima iz više sektora.

Objavljeno  

23/4/2020

Sedam IT poduzima sve mjere u svrhu zaštite zdravlja svojih zaposlenika, njihovih bližnjih i svih korisnika radi umanjenja širenja zaraze te osiguranja kontinuiteta poslovanja. Isto tako, prilagodili smo i način rada odmah po nastanku krize, a o samoj organizaciji i kako smo se snašli u novonastaloj situaciji puno govore pravovremene reakcije naših zaposlenika od kojih izdvajamo samo neke:

Bankama i drugim financijskim institucijama svojim smo implementacijama pomogli da unatoč povećanom broju zaposlenika koji se od kuće spajaju na sustav, djelatnici mogu neometano pristupati infrastrukturi, ali i odrađivati sastanke putem modernih videokolaboracijskih alata. Gdje je to bilo moguće, proširili smo kapacitete opreme kako bi djelatnici neometano mogli raditi od kuće i osigurati kontinuitet poslovanja u ovoj kriznoj situaciji.

Osim uobičajenog održavanja nekih bolničkih ustanova, osiguravamo povezivanje komunikacijskih sustava različitih bolnica i pružamo stalnu IT podršku kako bi omogućili nesmetan pristup podacima i kritičnim sustavima svim zdravstvenim djelatnicima. U situaciji u kojoj se zdravstveni djelatnici iz matičnih bolnica sele u druge ustanove osigurali smo pristup sustavima i podacima matične bolnice i bolnice u kojoj se trenutno nalaze te im u tome Sedam IT kontinuirano pomaže.

U suradnji s drugim institucijama koje su radile na uspostavi sustava „Škole na daljinu“ intenzivno smo radili na optimizaciji sustava kako bi isti mogao podnijeti značajno povećanje broja korisnika i količinu prometa. S ponosom možemo reći da je nakon početnih problema sustav optimiziran, čemu smo značajno doprinijeli, te uspješno uklonili sve zastoje i poteškoće u radu.

Uslijed potresa, koji se dogodio sredinom ožujka, pao je sustav jednog poznatog telekoma. Usred dvostruke krize i šoka koji smo svi pretrpjeli, naši djelatnici su spremno i profesionalno uskočili u pomoć i zajedno s djelatnicima Telekoma cijelu tu nedjelju radili na što bržem podizanju sustava.