Što ćeš raditi:
- Sudjelovati prilikom dizajna i implementacije kompleksnih komunikacijskih rješenja kod korisnika
- Održavati VoIP i kontakt centar sustave (administracija, troubleshooting, nadogradnje sustava, proširivanje sustava s novim fukcionalnostima)
- Sudjelovati u projektima
- Testirati komunikacijska rješenja različitih vendora
Što očekujemo:
- FER, FOI, PMF ili sličan fakultet tehničkog smjera
- Poznavanje rada kontakt centar sustava i procesa u kontaktnim centrima
- Minimalno 1 godina iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Obavezno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Što je prednost:
- Iskustvo s Cisco kolaboracijskim tehnologijama (CUCM, UCCE, UCCX, CUBE…)
- Poznavanje SIP protokola
- Poznavanje nekog programskog jezika
- Poznavanje baza podataka
- Poznavanje UNIX/Linux radne okoline
Izvrsno ćeš se uklopiti ako:
- Razmišljaš analitički i voliš rješavati probleme
- Imaš razvijene komunikacijske i organizacijske vještine
- Voliš raditi u timu
Što nudimo:
- Fleksibilno radno vrijeme i mogućnost rada od kuće
- Autonomiju u izvršavanju radnih zadataka
- Rad na velikim i zanimljivim projektima s ekipom vrhunskih stručnjaka
- Atraktivna primanja i napredak u skladu s rezultatima rada
- Trajnu mogućnost profesionalnoga i osobnog razvoja te napretka unutar tvrtke
- Kvalitetan feedback na tvoj rad
- Poticajnu i ugodnu radnu atmosferu
- Dinamičan posao u stabilnoj firmi
- Subvencioniranu Multisport karticu
- Osiguran parking (za automobile i bicikle)
- Pristup edukacijama na Udemy platformi
- Zdravi doručak (voće i žitarice)
- Minimalno 24 dana godišnjeg odmora
- Različite projekte organizacijske kulture (edukativne, sportske, humanitarne i druge aktivnosti)
Prijave su otvorene do 12.10., a prijaviti se možete putem linka.