Opis posla:
- Rad na projektima implementacije i održavanja aplikacija za IT Service management (service desk/helpdesk, service catalog, asset inventory, BI reporting)
- Rad na implementaciji i prilagodbi programskih rješenja prema zahtjevima korisnika
- Rad na rješavanju korisničkih upita i problema
- Komunikacija s vendorima u vezi ispravljanja bugova i implementacije poboljšanja
- Usklađivanje korisničkih poslovnih procesa s ITIL preporukama
- Rad sa skriptnim jezicima (JavaScript, Bash, Python, Perl)
- Rad sa SQL-om i relacijskim bazama podataka
- Istraživanje i testiranje novih rješenja i tehnologija na području ITSM-a (IT Service Management)
Uvjeti:
- FER, FOI, Algebra ili sličan fakultet tehničkog smjera
- Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Samostalnost u radu, kreativnost, marljivost, pouzdanost i sistematičnost
- Spremnost na kontinuirano učenje
Poželjno:
- Iskustvo u implementaciji ITSM sustava i/ili procesa (Incident Management, Problem Management, Change Management, CMDB)
- Iskustvo u implementaciji BI Reporting sustava
- Poznavanje ITIL/ITSM preporuka i procesa
- Poznavanje relacijskih baza podataka (MS SQL, MySQL)
- Osnovno poznavanje Java i/ili Python programskih jezika
- Osnovno poznavanje SOAP i REST API-a
Što nudimo:
- Učenje i razvijanje u timu vrhunskih stručnjaka
- Edukacije i certificiranje u tehnologijama bliskim području rada
- Rad na složenim i zanimljivim projektima
- Napredovanje kroz rad s raznolikim tehnologijama, projektima i klijentima
- Fleksibilno radno vrijeme
- Poticajna primanja i napredak u skladu s rezultatima rada
Prijave su otvorene do 09.01.2021., a prijaviti se možete putem linka: Sistem inženjer za upravljanje IT uslugama (m/ž).