Samostalni administrativni referent u računovodstvu (m/ž)

Sedam IT → Radi kôd nas

Zbog kontinuiranog proširenja opsega posla tražimo odgovornu i motiviranu osobu za radno mjesto: Samostalni administrativni referent u računovodstvu (m/ž)

Mjesto rada:

  • Zagreb

 

Što ćeš raditi:

  • Zaprimati, kontrolirati i arhivirati dokumentaciju za knjigovodstvo
  • Unositi poslovnu dokumentaciju za knjiženje
  • Biti podrška komercijali i financijama u pripremi dokumentacije za računovodstvo
  • Sudjelovati u izradi raznih financijskih izvještaja i mjesečnih obračuna
  • Pripremati, izrađivati i uredno voditi knjigovodstvenu dokumentaciju
  • Obračunavati putne naloge
  • Voditi evidenciju osnovnih sredstava
  • Sudjelovati u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji

Što očekujemo:

  • Minimalno 3 godine radnog iskustva
  • SSS/VŠS/VSS ekonomija (prednost: smjer računovodstvo)
  • Poznavanje financijsko-knjigovodstvenih propisa
  • Orijentiranost na detalje i pedantnost u radu
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika
  • Vješto korištenje Worda, Excela, PowerPointa, Outlooka, Interneta

Izvrsno ćeš se uklopiti ako:

  • Razmišljaš analitički i voliš rješavati probleme
  • Imaš razvijene komunikacijske i organizacijske vještine
  • Voliš raditi u timu

Što nudimo:

  • Fleksibilno radno vrijeme
  • Autonomiju u izvršavanju radnih zadataka
  • Rad na velikim i zanimljivim projektima s ekipom vrhunskih stručnjaka
  • Atraktivna primanja i napredak u skladu s rezultatima rada
  • Trajnu mogućnost profesionalnoga i osobnog razvoja te napretka unutar tvrtke
  • Kvalitetan feedback na tvoj rad
  • Poticajnu i ugodnu radnu atmosferu
  • Dinamičan posao u stabilnoj firmi
  • Subvencioniranu Multisport karticu
  • Osiguran parking (za automobile i bicikle)
  • Pristup edukacijama na Udemy platformi
  • Zdravi doručak (voće i žitarice)
  • Minimalno 24 dana godišnjeg odmora
  • Različite projekte organizacijske kulture (edukativne, sportske, humanitarne i druge aktivnosti)

Prijave sa životopisom šaljite na mail: posao@sedamit.hr.