WWW vaučeri

Sedam IT → Program EU7

Sedam IT je u sklopu Poziva „WWW vaučeri za MSP-ove“, referentna oznaka KK.03.2.1.17, kroz prijavu projekta izradio nove, modernije, preglednije i funkcionalnije web stranice tvrtke.

Razdoblje provedbe projekta

Od 14. veljače 2019. do 14. veljače 2020. godine.


Ukupna vrijednost projekta

Ukupna vrijednost projekta iznosi 253.000,00 kn, dok je iznos sufinanciranja projekta iz EU fondova 100.000,00 kn.


Dodatne informacije

Puni naziv projekta:

Tehnološko i dizajnersko unaprjeđenje web stranica tvrtke

Kratki opis projekta:

Sedam IT kontinuirano širi svoje poslovanje, portfelj proizvoda i usluga te krajnjih korisnika i klijenata. U želji za uspostavom učinkovitije organizacije sadržaja na svom web mjestu te njegove preglednosti, Sedam IT ovim projektom želi postići:

1. odvajanje proizvodnih linija tekućih internih startup-ova na izdvojene microsite-ove povezane s glavnom stranicom,

2. poboljšanje pozicije web stranice (i njezinih microsite-ova) na tražilicama,

3. modernizaciju kroz osvježenje stranice novim funkcionalnostima te privlačan dizajn (mobile first i responsive design),

4. programiranje novog sustava za upravljanje web sadržajem, jednostavnijeg za administraciju i uređivanje dinamičkog sadržaja web stranice.

Svrha i ciljevi projekta:

Budući da su web stranice tvrtke u današnjim poslovnim uvjetima prvi doticaj potencijalnog kupca/klijenta s tvrtkom, a njihov dizajn odgovoran za predstavljanje poslovanja i formiranje prvog dojma u izgradnji prepoznatljivosti brenda, ovim je projektom tvrtka Sedam IT planirala ostvariti sljedeće ciljeve:

1. Učiniti postojeće web stranice dugoročno održivima, osiguranjem mogućnosti jednostavnih izmjena i administracije njihovog dinamičkog sadržaja. Dodatno, novo rješenje treba osigurati modularnost i raspoloživost većeg broja ekstenzija modela rješenja (eng. plug-in) , kako bi mogućnost nadogradnje funkcionalnosti weba bila raspoloživa u svakom sljedećem trenutku razvoja poslovanja.

2. Prilagoditi sadržaj tehnikama optimizacije web stranice (eng. Search Engine Optimization, SEO) kako bi se poboljšala pozicioniranost na web tražilicama po ključnim obilježjima poslovanja, proizvoda i usluga kojima se diferenciramo i ostvarujemo dobru tržišnu poziciju u odnosu na konkurenciju.

3. Unaprijediti dizajn prema zahtjevima tržišta, što se prije svega odnosi na dizajn prilagođen mobilnoj verziji web stanice (eng. Mobile first design), funkcionalnost i responzivnost dizajna.

4. Finalno, produktne linije tvrtke imaju jedinstvene poslovne strategije i ciljano razvijaju svoje poslovanje na geografski disperziranim područjima od čak tri kontinenta te dijele krovnu misiju poslovanja da inovacijama stvore vrijednost za korisnike. Stoga rješenje vidimo u prilagodbi za potrebe mogućnosti prikaza određenih podstranica na zasebnim poddomenama (eng. microsite), a što jamči snižavanje troškova upravljanja, lakše ažuriranje i optimizaciju sadržaja te sudjelovanje većeg, pa i znanjem snažnijeg tima na prilagodbi i optimizaciji.

Vezane vijesti

No items found.