Predavači iz Hrvatske i Slovenije podijelit će 23. i 24. ožujka u Tehnološkom parku Zagreb svoja znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga i digitalnog poslovanja na besplatnoj konferenciji posvećenoj upravo ovoj tematici.

Digital boost konferencija otkriva tajne digitalnog marketinga

Digitalizacija vrijedni za sve tvrtke, od onih najmanjih do multinacionalnih korporacija. Na besplatnoj konferenciji Digital Boost prikazat će se između ostalog i primjer kako digitalizacija poslovanja jednako djeluje turističku agenciju koja tek nastaje Marzito i američki IT startup  Paldesk koji se bavi razvojem Live Chat kontakt centra i helpdesk rješenja za mala i srednja poduzeća.

Na Digital Boost konferenciji, koja će se 23. i 24. ožujka održati u Tehnološkom parku Zagreb, predavači iz Hrvatske i Slovenije će podijeliti svoja iskustva vezana za pridobivanje publike, SEO strategiju, izradu reklamnih kampanji, strategija digitalnog oglašavanja i automatiziranja poslovnih procesa te brojne druge teme.

Na navedenom događaju predavači će biti stručnjaci iz Slovenije

  • Tadej Muršič (Alledio) - Digital Trends
  • Sandra Kecman  (Bisnode & GEA College) - Data dancing, Data driven marketing

te stručnjaci iz najboljih Hrvatskih digitalnih agencija: 

  • Dario Horvat (Arbona Ltd) - How to define metrics and measure the succes of a new website
  • Bruno Filipović (Svinaweb) - How to make a profitable Google AdWords campaign?
  • Dario Supan (Point Visible) - How To Build Links And Brand Awareness Through Blogger Outreach In 2018
  • Mili Ibrulj (Megi) - How to Understand Digital Analytics - No Google Analytics!
  • Davor Prpić (Inteligentna kuća) - CRM Process Automation
  • Iva Obrovac (404 agency) - How to plan cross-channel digital advertising campaigns

Konferencija je besplatna za sve zainteresirane posjetitelje, a možete pročitati više informacija ili se prijaviti na linku (stranica: www.digitalboost.site)