Service Desk rješenje omogućava korisnicima centralno mjesto za prijavu svih problema i zahtjeva

Upravljanje IT uslugama (ITIL)

Service Desk

CA Service Desk Manager (SDM) je rješenje tvrtke CA Technologies koje objedinjuje sve funkcionalnosti potrebne za učinkovito upravljanje IT uslugama, a koje kompanija pruža svojim krajnjim korisnicima. Rješenje je modularno i moguće ga je konfiguracijom, bez dodatnog razvoja, prilagoditi specifičnim potrebama poslovnih procesa korisnika.

CA SDM omogućuje moderno korisničko iskustvo uključujući mobilnost, društvenu kolaboraciju i vizualnu preglednost za krajnje korisnike, analitičare i menadžment. 

Neke od ključnih koristi su:

  • Smanjenje troškova uz samostalno rješavanje problema i automatizaciju procesa.
  • Automatizacija dodijele i dijagnoze problema dovode do bržeg rješavanja problema.
  • Poboljšano korisničko iskustvo uz društvenu kolaboraciju i mobilnost korisnika.
  • Efektivna analiza te vremenski pristup informacijama utječe na donošenje boljih odluka.

Ključne osobine CA Service Desk Managera:

  • Centralizirana i integrirana podrška upravljanju IT uslugama koja obuhvaća:
    • upravljanje zahtjevima za uslugama
    • upravljanje incidentima
    • upravljanje problemima
    • upravljanje zahtjevima za promjenama
    • upravljanje znanjem
    • upravljanje razinom pružene usluge
    • CMDB
  • Podrška za analizu i izvještavanje korisnicima omogućuje izradu grafički bogatih analitičkih dashboard-a i izvještaja.
  • Mobilnost - pristup ključnim dijelovima rješenja na mobilnim uređajima i tabletima.
  • Mogućnost automatizacije procesa.
  • Pouzdana podrška od strane CA stručnjaka.

Više informacija o CA Service Desk Manager rješenju možete pronaći na linku.

 

 

Dokumenti