Izrada kataloga usluga koje IT pruža poslovanju opisan financijskim pokazateljima najbolji je način kako IT može pokazati svoju vrijednost.

Upravljanje IT uslugama (ITIL)

Service Catalog

Sve je veći  pritisak na IT organizacijske jedinice da iz reaktivnog troškovnog centra postanu strateški poslovni partner osnovnom poslovanju tvrtke. Kako bi to uspjele, svoje ideje i rješenja trebaju proaktivno komunicirati jezikom koji poslovni svijet razumije - poslovnim, a ne tehničkim rječnikom. 

Na ovaj način postiže se transparentnost troškova usluga i servisa u odnosu na poslovnu vrijednost koju tvrtka  dobiva, a dodatnom automatizacijom procesa isporuke IT usluga smanjuju se njihovi troškovi te omogućava naplata (chargeback) usluga koje IT pruža.

CA Service Catalog je rješenje tvrtke CA Technologies koje omogućuje kreiranje centralnog kataloga usluga koje neka kompanija pruža svojim zaposlenicima. Namijenjeno je srednjim i velikom kompanijama koje žele promijeniti ulogu IT odjela te svojim internim korisnicima ponuditi bržu i kvalitetniju uslugu te poboljšati korisničko iskustvo.


Bogato grafičko sučelje rješenja omogućuje krajnjem korisniku jednostavno naručivanje usluga koje nalikuje kupovini u web shopu, a IT zaposlenicima i administratorima sustava daje alate kojima brzo i jednostavno mogu kreirati nove usluge ili ažurirati postojeće. Rješenje dolazi sa moćnim modulom za automatizaciju procesa i integraciju sa drugim IT sustavima (CA PAM – CA Process Automation). Korištenjem tog modula mogu se automatizirati redoviti, ponavljajući IT zadaci dok se postojeći ljudski resursi oslobađaju za obavljanje kompleksnijih zadaća. Jedinstveni financijski modul rješenja omogućuje uvid u korištenje svih usluga, njihovo koštanje te izdavanje internih međuodjelnih računa za izvršene usluge.

Ključne koristi koje donosi CA Service Catalog:

  • Poboljšanje kvalitete usluge i korisničkog iskustva.
  • Promjena percepcije IT odjela iz uslužnog odjela u strateškog partnera u poslovanju.
  • Definiranje jasnih vrijednosti i uvjeta isporuke za svaku uslugu.
  • Automatizacija procesa kroz IT okruženje.
  • Smanjenje obima ponavljajućih ručnih zadataka i mogućnosti ljudske pogreške.
  • Smanjenje troškova i vremena potrebnih za isporuku neke usluge.


Više informacija o CA Service Catalog rješenju možete pronaći na linku.

 

 

 

Dokumenti