Statistika, izvještaji, dashboardi

Sedam CRM - Upravljanje odnosima s korisnicima

Analiza podataka

Sedam CRM omogućava pristup velikom spektru podataka te kroz napredna pretraživanja pozicioniranje na točno željene podatke. Kroz aplikativno sučelje, ali i brojne izvještaje dostupne su i razne statistike u tabličnom obliku i grafovima. Osim standardno definiranih izvještaja koji pokrivaju sve module i procese, postoji mogućnost prilagodbe i izrade novih izvještaja prema specifičnim zahtjevima pojedinih procesa i odjela.

Osim navedenog sustav podržava izradu vlastitih, prilagođenih grafova te prikaz istih unutar kontrolne ploče (dashboard) kroz koji je moguće na jednom mjestu dobiti LIVE uvid u stanje procesa koje CRM pokriva.

Naprednom upravljanju pridonosi interaktivna pregledna ploča (dashboard) kroz koju je moguće uživo pratiti promjenu definiranih KPI-va. Za svaku od navedenih vrijednosti moguće je definirati notifikacije koje se automatski šalju u slučaju prelaska graničnih slučajeva. Dashboard omogućava potpunu personalizaciju i prikaz korisniku prilagođenih statistika i sadržaja.