Sedam IT logo

Call Centar - Sedam CRM

Agrokor

Na kontakt centar infrastrukturi koja se koristi i u Konzumu, implementirano je kontakt centar rješenje za interni help desk koje je integrirano s aplikacijom za praćenje problema internih korisnika.

ERSTE Banka

U ERSTE banci uveden je kontakt centar - sustav koji se koristi za dolazne i za automatske odlazne kontakte s korisnicima. Sustav je uveden za nekoliko različitih kontakt centar servisa, uključujući i kartičarsku kuću Erste Card Club d.d.

Iskon internet

U Iskonu je u tijeku proces implementacije CRM sustava kojeg provodi Sedam IT. CRM sustav biti će integriran s postojećim Iskonovim sustavima kako bi se omogućilo iniciranja specifičnih poslovnih transakcija te radi stvaranja jedinstvenog pogleda na korisnika koje uvažava sve postojeće informacije.

Basler osiguranja i Osiguranje Zagreb

Jedinstveni kontakt centar/CRM sustav, integriran s matičnim sustavima, implementiran je u Basler osiguranju Zagreb te Basler osiguranju, hrvatskim članicama švicarske Baloise grupe. Uz podršku korisnicima kroz kontakt centar, sustav se koristi za planiranje i izvršavanje marketinških akcija i praćenje prodaje. Baloise grupa u Hrvatskoj djeluje putem Basler osiguranja Zagreb, Basler životnog te Basler osiguranja.  Basler je jedan od prvih osigurateljnih društava koje se kroz originalan pristup profiliralo u prepoznatljivu kompaniju koja pruža kvalitetne usluge na području specijaliziranih i klasičnih programa osiguranja. Basler osiguranje nakon spajanja sa Basler osiguranjem Zagreb na svojoj novoj lokaciji koristi Cisco IP telefonski sustav temeljen na najnovijoj inačici Cisco Unified Communications Managera. IP telefonija omogućuje proširivanje dosljednih usluga komunikacije na zaposlenike na svim radnim mjestima, bez obzira na to nalaze li se na središnjoj lokaciji, u podružnicama ili rade od kuće. SedamIT također pruža usluge podrške i održavanja 24x7, 365 dana u godini.


Napomena:
sve objavljene reference su odobrene od strane korisnika.

Facebook Twitter